با کمک مسوولان و یک خیر ورزشی 

وحدت طلابند عازم رقابت های فوتسال مناطق کشور شد 



تیم وحدت طلا بند با کمک مسوولان و یک خیر ورزشی عازم میبد یزد میزبان مرحله نخست لیگ فوتسال مناطق باشگاه های کشور شد. تنها نماینده هرمزگان در رقابت های لیگ مناطق فوتسال نوجوانان کشور با کمک  مسوولان و یک خیر ورزشی  پا به این رقابت ها گذاشت.
به گزارش صبح ساحل، مرحله نخست مسابقات لیگ فوتسال مناطق  باشگاه های کشور در رده سنی نوجوانان از امروز سه شنبه اول تیرماه آغاز خواهد شد و تیم وحدت طلا بند بندرعباس که  در آخرین دقایق با کمک فرماندار شهرستان بندرعباس، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران ، اداره کل ورزش و جوانان و یک خیر ورزشی راهی این مسابقات شد اما با وجود این کمک ها مسوولان باشگاه طلا بند نگران تامین هزینه‌های صبحانه،  نهار و شام بازیکنان خودشان در طول چند روز برگزاری این رقابت ها هستند که البته گفته می شود منصور آرامی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی قول داده است تا این دغدغه را هم برطرف کند. 
سجاد احمد زاده سرمربی تیم وحدت طلا بند بندرعباس در گفت و گو تلفنی به صبح ساحل گفت: قرار بود این مسابقات سال گذشته برگزار شود و در آن زمان از اداره کل ورزش و جوانان درخواست کمک داشتیم که مبلغ پنج میلیون تومان به باشگاه کمک کردند.  وی گفت: این مبلغ واقعا کم بود و در این مدت که مسابقات به دلیل کرونا برگزار نشد تمام آن  خرج هزینه تمرینات شد و برای رفتن به مسابقات دوباره دستمان خالی شد و به اداره کل ورزش و جوانان رفتیم که این بار کمکی به ما نشد.  سرمربی تیم وحدت طلا بند بیان داشت: با رایزنی های که انجام دادیم عزیزاله کناری فرماندار بندرعباس مشکل رفت و آمد ما را حل کردند. 
  وحدت طلابند عازم رقابت های فوتسال مناطق کشور شد 
  
بختیار صالحی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان هم زحمت خوابگاه تیم را کشیدند و یک خیر ورزشی هم مبلغ پنج میلیون تومان کمک کردند تا تیم راهی شود. وی گفت: دغدغه ما هزینه های صبحانه،  نهار و شام بود که منصور آرامی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی این قول را داه اند تا این هزینه ها را هم تامین نماید اما با این وجود بازم هم از نظر هزینه مشکل داریم و امیدوارم که شرمنده بازیکنان خودمان نباشیم. سرمربی تیم وحدت طلا بند بندرعباس اظهار داشت: برای این رقابت ها حداقل ۲۵ میلیون نیاز داریم و اگر به مرحله بعدی مسابقات راه یابیم چیزی حدود ۴۰ میلیون تومان می خواهیم و انتظار داریم که استاندار هرمزگان در این زمینه به کمک ما بیاید. وی ضمن تشکر از کسانی که همراهی کردند تا تیم وحدت طلا بند به این مسابقات اعزام شود از مسوولان صنایع خواست به فکر ورزش استان باشند زیرا این صنایع  می توانند خیلی از مشکلات مالی  تیم ها را حل نمایند. سرمربی تیم وحدت طلا بند بندرعباس همچنین گفت: شهرداری منطقه یک بندرعباس در بحث ورودیه مسابقات  مبلغ سه میلیون تومان به باشگاه کمک کردند که جای تشکر از مجموعه شهرداری دارد.
در این رقابت تیم وحدت طلا بند بندرعباس که برای نخستین بار پا به این رقابت ها می گذارد در گروه پنجم با تیم های میبد سیتی یزد، محراب قدسیان مشهد، عماد نظام بشرویه، شهدای دانش آموزی جاجرم، شهید کیان کرمان، شهید چمران جیرفت و غدیر خانقاه میبد هم گروه است. شاگردان سجاد احمد زاده در تیم وحدت طلا بند  بندرعباس که به دنبال آن هستند تا بتوانند سربلند از این رقابت ها بیرون بیایند در بازی نخست امروزسه شنبه یکم تیرماه با تیم عماد نظام بشرویه بازی می کند. دومین بازی تیم وحدت طلا بند تنها نماینده هرمزگان در مسابقات فوتسال مناطق باشگاه های کشور روز چهارشنبه دوم تیرماه با تیم غدیر خانقاه میبد یزد خواهد بود. نماینده هرمزگان در سومین بازی خودش پنج شنبه سوم تیرماه به مصاف میبد سیتی میزبان مسابقات خواهد رفت. چهارمین بازی وحدت طلا بند بندرعباس روز جمعه چهارم تیرماه با تیم محراب قدسیان مشهد برگزار می شود.  پنجمین بازی تیم وحدت طلا بند با تیم شهید کیان کرمان روز شنبه پنجم تیرماه انجام خواهد شد. ششمین بازی تیم وحدت طلا بند بندرعباس با تیم شهید چمران خواهد بود که این بازی روز یکشنبه ششم تیرماه برگزار می شود. آخرین بازی تیم وحدت طلا بند بندرعباس روز دوشنبه هفتم تیرماه با تیم شهید دانش آموزی جاجرم برگزار می شود. دو تیم اول و دوم این گروه به مرحله نهایی مسابقات راه خواهند یافت و در مرحله نهایی تیم ها در دو گروه چهار تیمی با هم به رقابت خواهند پرداخت و تیم های اول و دوم هر گروه به لیگ دسته اول نوجوانان کشور راه خواهند یافت. 
بازیکنان تیم وحدت طلا بند بندرعباس در این دوره از مسابقات را سجاد قریشی، سبحان علی زاده، علی لاپکی، مجتبی جعفری، ابوالفضل چمیده ، پدرام عباسی ، امیرحسین جوهری، امیر عباس دهقانی، عدنان فیروزی، علیرضا بچاری، محمد حسین غریب پور، امین عباس پور، علیرضا پیش دار، میثاق تراهی ، نیما تبریک، علی پرمر و فواد تبریک تشکیل می دهند. سجاد احمدزاده سرمربی ، 
مهران هادی زاده مربی، امیرحسین صفری مربی بدنساز و  علی قاسمی سرپرست تیم وحدت طلا بند بندرعباس می باشند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها